
Till minne av :
Sedan vår hemsida gjordes och vår uppfödning startade så har vi hitintills haft lyckan att utöka vårt gäng med nya själar. Såklart kommer damerna att gå i pension vart efter och då hamna här enbart som pensionärer.
Men tyvärr så blev det inte en pensionerad dam som blev först utan vår älskade Poe. Vår kastrerad hane, vår allra första britt. S*SouthBay's Poe Dameron och han är inte pensionerad, utan han är en änglakatt.😪 11/4-23
Han jagar nu på de evigt gröna ängarna med sin gamla vän Bingo (min dotters tibetanska spaniel som bodde här när Poe flyttade hit)❤️


Hazel urmodern och uppstarten på vår uppfödning 2021, tjejen som vi köpte av Marie Rolkert, SouthBay's uppfödning på Rådmansö.❤️ Nu kastrerad och glad pensionär i katteriet.

Nova som nu(2025) bor ihop med sin plastson från Brownies bagarkullen. ❤️

Freja som kommer från våran allra första kull, mamma till ungarna i Harrypotterkullen och Frostkullen är nu kastrerad och kommer att flytta till ett eget hem i sommar.(2026) ❤️