Vilken vecka!
I måndags började jag min nya kurs för att öka på kunskapsbanken, så glad för det. Har första inlämningen på söndag. Har gjort grovplaneringen och skrivit ner svaren för hand så det är bara renskrivning på datorn kvar för att sedan skicka in.






